Forum Dla fanów Gothica
Jesteś fanem kultowej gry Gothic ?Ta strona jest dla ciebie!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zdolności i nauczyciele

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla fanów Gothica Strona Główna -> Swiat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezimienny
Robhar
Robhar



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 13:52, 20 Lip 2007    Temat postu: Zdolności i nauczyciele

Zdolności bojowe:

* Walka mieczem
* Biegły - Walka mieczem
* Mistrz - Walka mieczem
* Walka dwiema broniami
* Biegły - Walka dwiema broniami
* Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł)
* Walka wielkimi broniami
* Biegły - Walka wielkimi broniami
* Mistrz - Walka wielkimi broniami
* Strzelanie z kuszy
* Biegły - Strzelanie z kuszy
* Mistrz - Strzelanie z kuszy
* Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku
* Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa)
* Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara
* Posługiwanie się tarczą
* Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą

Zdolności łowieckie:

* Strzelanie z łuku
* Biegły - Strzelanie z łuku
* Mistrz - Strzelanie z łuku
* Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń)
* Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew)
* Skradanie: podkradanie się do zwierząt
* Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku)
* Zdejmowanie futer
* Skórowanie gadów
* Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd.

Starożytna wiedza (Magia):

* Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania
* Mag Wody: premia do Przemiany
* Mag Ognia: premia do Dominacji
* Druid: podwojony czas przemiany
* Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty
* Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie
* Walka laską
* Biegły - Walka laską
* Biegły - Walka laską
* Odchylanie czarów za pomocą laski

Kowalstwo:

* Górnictwo: podwójne wydobycie
* Wykuwanie zwykłych mieczy
* Wykuwanie mieczy z rudy
* Wykuwanie mieczy z czystej rudy
* Ulepszanie zbroi

Złodziejstwo:

* Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo
* Rzut przeciwnikiem
* Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców
* Wymówki (blef)
* Kradzież kieszonkowa
* Biegły - Kradzież kieszonkowa
* Mistrz - Kradzież kieszonkowa
* Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów
* Otwieranie zamków
* Biegły - Otwieranie zamków
* Mistrz - Otwieranie zamków

Alchemia:

* Przyrządzanie mikstur leczenia
* Przyrządzanie mikstur many
* Zatruwanie broni
* Tworzenie zatrutych strzał
* Tworzenie ognistych strzał
* Tworzenie wybuchowych strzał
* Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki
* Tworzenie mikstur przemian

Różne:

* Odporność na słabość
* Odporność na trucizny
* Odporność na gorąco/ogień
* Odporność na zimno
* Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem
* Akrobatyka


Zdolności bojowe:
- Paladyn - nauczy cię jej Rhobar po tym, jak obierzesz drogę Innosa.
- Regeneracja - Rhobar i Kan w zależności od obranej drogi.
- Mistrz dwóch ostrzy - Ugrasal w Ishtar.
- Duży oręż 3 - Hogar z Klanu Wilka (po pojedynku z nim), Ugolf z Klanu Młota (po wykonaniu jego zadania). Oraz jedna z osób w Klanie Ognia.
- Zabójca Orków - Hogar z Klanu Wilka (również po pojedynku) oraz Ugolf (po wykonaniu zadania).

Zdolności myśliwskie:
- Mistrz łucznictwa - jeden z buntowników w Nemorze i gość o imieniu Falk na wzgórzu nieopodal Silden.
- Łowca Orków - Chris (jest pomiędzy Ardeą i Vengardem).

Zdolności magiczne:
-Mroczny Mag - Tizgar w Bakaresh.
- Mag Wody - Saturas w Al Shedim obok Mora Sul.
- Regeneracja many - w świątyni w Bakaresh oraz mag Karypto w Vengardzie i Saturas.
-Szybka nauka - Saturas, mag Sebastian w Reddock i Dargoth w klasztorze Innosa.
- Walka kosturem 3 - Shakyot ( niedaleko Lago w obozie koczowników). Mniej więcej.
- Mag Ognia - zabugowana. Nie da się nauczyć. Mając kostur Maga Ognia nauczymy się tego automatycznie.

Zdolności złodziejskie:
- Arcytrudna kradzież kieszonkowa - Peer na farmie koło Trelis. Oraz prawdopodobnie Lares w Geldern.
- otwieranie arcytrudnych zamków - Lares w Geldern.
- Obalenie - Lares w Geldern.
- Morderstwo - w Ishtar (nie pamiętam imienia).

Zdolności alchemiczne:
- Wyrób trucizn - alchemik w Ben Erai. Ale i tak nie działa. Bug.
- Zatrute ostrze - alchemik w Ben Erai.
- Wyrób zatrutych strzał - alchemik w Ben Erai. Albo działa albo nie. Nie pamiętam.

Zdolności kowalskie:
- Umiejętność zabugowana. Nie da się jej nauczyć.

Inne zdolności:
- Akrobatyka - Pavel w Silden (po wykonaniu dla niego zadania) oraz zbiegły niewolnik z Cape Dun (TYLKO, JEŚLI POMOŻESZ MU UCIEC).
- Wytrzymałość wilka - Pavel w Silden (po wykonaniu zadania) i druid Torn na północ od Trelis (też po wykonaniu zadania), Bogir (druid z Klanu Wilka).
- Odporność na osłabienie - Renwik w Geldern (po wykonaniu zadania).
- Odporność na trucizny - Peratur w Geldern.
- Odporność na gorąco - ten asasyn, który został wygnany z Bragi (po wykonaniu z nim zadania).
- Odporność na zimno - Nordmarczyk Lars w Silden (trzeba go wykupić z niewoli) oraz Bogir (druid z Klanu Wilka).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla fanów Gothica Strona Główna -> Swiat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin