Autor Wiadomość
Bezimienny
PostWysłany: Pią 13:09, 20 Lip 2007    Temat postu: Gildie

Najemnik / Łowca Smoków
Jeśli chciałbyś zostać potężnym wojownikiem, pogromcą Smoków, noszącym mocną zbroję i dzierżącym w ręku potężny miecz - nie masz wyboru - musisz zostać Łowcą Smoków. Jednak zanim staniesz się super-silny, musisz sprawdzić się jako najemnik na majątku ziemskim Onara. Aby się tam dołączyć, trzeba udowodnić Lee, że choć trochę zapamiętało się ze swoich dawnych umiejętności. Niektórzy najemnicy ochraniają farmy przed strażą Lorda Hagena, inni pracują głównie dla Onara. Jak każda z trzech klas, ta ma swoje unikalne możliwości - będąc Łowcą Smoków musisz inwestować w siłę, na drugim miejscu stoi zręczność, nie mówiąc już o manie. Opłaca się także wyuczyć kowalstwa i alchemii. Niestety w tej gildii nie można poznać tajników magii, nie można korzystać z run, które wymagają kręgów magii, pozostają tylko zwoje. W miarę jak ćwiczy się w danym rodzaju broni, ataki stają się bardziej precyzyjne i zabójcze.


Nowicjusz / Mag Ognia
Najtrudniej jest zostać Magiem. By dostać się do Klasztoru i z miejsca zacząć jako Nowicjusz, musisz złożyć ofiarę w postaci owcy i 1000 sztuk złota. Potem czeka cię Próba Ognia. Jest ona bardzo ważnym testem, razem z rywalami (także starającymi się o status Maga Ognia) dostajecie do wykonania trzy zadania, po jednym od każdego członka Rady Magów Ognia. Tylko jeden, wybraniec Innosa podoła wszystkim zadaniom, inni poniosą klęskę, a nawet mogą zginąć. Władzę w Klasztorze sprawuje wysoka Rada Magów Ognia, w jej skład wchodzą Serpentes, Ulthar i najwyższy rangą Pyrokar (ciekawostka: to on przekazał Bezimiennemu w Gothic I list dla Magów Ognia, podczas gdy wrzucano go za barierę). Magowie wyznają pierwszego boga, Innosa, a Paladyni służą im ochroną i pomocą. Możesz się (a właściwie musisz) nauczyć kręgów magii (maksymalnie sześciu), każdy z kręgów posiada swoje czary odpowiednie do zaawansowania i prawie każdą runę musisz sam stworzyć (wcześniej ucząc się jej). Mag Ognia głównie posługują się magią, ale słyszano też, że dobrze władają dwuręcznym orężem. Najłatwiej jest pod koniec gry, gdy pokonanie 10 orków zajmuje sekundę, wystarczy posłużyć się Deszczem Ognia, czy Masowym Zniszczeniem.

Strażnik / Paladyn
Ścieżka Paladyna, jest prawdopodobnie najczęściej wybieraną, ponieważ na początku gry przeważnie najpierw stykamy się z Pladynami i z nimi mamy pierwszy, ważniejszy kontakt. Niektórzy zostając strażnikami mogli nawet wcześniej nie zauważyć, że istnieją inne możliwości. Strażnik to "młodszy" Paladyn tak, jak Nowicjusz i Mag Ognia oraz Najemnik i Łowca Smoków. Ta klasa nie jest mistrzem w jednej określonej dziedzinie, liczy się tu zarówno siła jak i mana. Paladyni mogą jednocześnie władać dobrym mieczem i korzystać z dobrodziejstw magii, np. run z czarami (jednak nie wszystkich, niektóre zarezerwowano dla prawdziwych Magów). Jednak jego czary nigdy nie będą tak potężne, jak czary Maga Ognia, a umiejętność posługiwania się wielkim orężem będzie lekko ograniczona. Paladyni posiadają wspaniałe i lśniące zbroje - prawdziwi rycerze. Przybyli oni do Khorinis z rozkazu króla Rhobara, aby pozyskać jak najwięcej cennej rudy, potrzebnej do wyrabiania mieczy oraz zbroi. Ich głównodowodzącym jest Lord Hagen, pomaga mu jego prawa ręka Lord Andre, a do Górniczej Doliny został wysłany oddział Paladynów wraz z Garondem na czele. W mieście obowiązuje srogie prawo - za przestępstwa zostaniesz odpowiednio ukarany, najczęściej jest to 50-100 złota grzywny, ale gdy "nabroisz" więcej, to zapłacisz o wiele większą kwotę.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group