Autor Wiadomość
Bezimienny
PostWysłany: Pią 13:52, 20 Lip 2007    Temat postu: Zdolności i nauczyciele

Zdolności bojowe:

* Walka mieczem
* Biegły - Walka mieczem
* Mistrz - Walka mieczem
* Walka dwiema broniami
* Biegły - Walka dwiema broniami
* Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł)
* Walka wielkimi broniami
* Biegły - Walka wielkimi broniami
* Mistrz - Walka wielkimi broniami
* Strzelanie z kuszy
* Biegły - Strzelanie z kuszy
* Mistrz - Strzelanie z kuszy
* Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku
* Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa)
* Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara
* Posługiwanie się tarczą
* Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą

Zdolności łowieckie:

* Strzelanie z łuku
* Biegły - Strzelanie z łuku
* Mistrz - Strzelanie z łuku
* Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń)
* Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew)
* Skradanie: podkradanie się do zwierząt
* Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku)
* Zdejmowanie futer
* Skórowanie gadów
* Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd.

Starożytna wiedza (Magia):

* Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania
* Mag Wody: premia do Przemiany
* Mag Ognia: premia do Dominacji
* Druid: podwojony czas przemiany
* Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty
* Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie
* Walka laską
* Biegły - Walka laską
* Biegły - Walka laską
* Odchylanie czarów za pomocą laski

Kowalstwo:

* Górnictwo: podwójne wydobycie
* Wykuwanie zwykłych mieczy
* Wykuwanie mieczy z rudy
* Wykuwanie mieczy z czystej rudy
* Ulepszanie zbroi

Złodziejstwo:

* Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo
* Rzut przeciwnikiem
* Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców
* Wymówki (blef)
* Kradzież kieszonkowa
* Biegły - Kradzież kieszonkowa
* Mistrz - Kradzież kieszonkowa
* Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów
* Otwieranie zamków
* Biegły - Otwieranie zamków
* Mistrz - Otwieranie zamków

Alchemia:

* Przyrządzanie mikstur leczenia
* Przyrządzanie mikstur many
* Zatruwanie broni
* Tworzenie zatrutych strzał
* Tworzenie ognistych strzał
* Tworzenie wybuchowych strzał
* Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki
* Tworzenie mikstur przemian

Różne:

* Odporność na słabość
* Odporność na trucizny
* Odporność na gorąco/ogień
* Odporność na zimno
* Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem
* Akrobatyka


Zdolności bojowe:
- Paladyn - nauczy cię jej Rhobar po tym, jak obierzesz drogę Innosa.
- Regeneracja - Rhobar i Kan w zależności od obranej drogi.
- Mistrz dwóch ostrzy - Ugrasal w Ishtar.
- Duży oręż 3 - Hogar z Klanu Wilka (po pojedynku z nim), Ugolf z Klanu Młota (po wykonaniu jego zadania). Oraz jedna z osób w Klanie Ognia.
- Zabójca Orków - Hogar z Klanu Wilka (również po pojedynku) oraz Ugolf (po wykonaniu zadania).

Zdolności myśliwskie:
- Mistrz łucznictwa - jeden z buntowników w Nemorze i gość o imieniu Falk na wzgórzu nieopodal Silden.
- Łowca Orków - Chris (jest pomiędzy Ardeą i Vengardem).

Zdolności magiczne:
-Mroczny Mag - Tizgar w Bakaresh.
- Mag Wody - Saturas w Al Shedim obok Mora Sul.
- Regeneracja many - w świątyni w Bakaresh oraz mag Karypto w Vengardzie i Saturas.
-Szybka nauka - Saturas, mag Sebastian w Reddock i Dargoth w klasztorze Innosa.
- Walka kosturem 3 - Shakyot ( niedaleko Lago w obozie koczowników). Mniej więcej.
- Mag Ognia - zabugowana. Nie da się nauczyć. Mając kostur Maga Ognia nauczymy się tego automatycznie.

Zdolności złodziejskie:
- Arcytrudna kradzież kieszonkowa - Peer na farmie koło Trelis. Oraz prawdopodobnie Lares w Geldern.
- otwieranie arcytrudnych zamków - Lares w Geldern.
- Obalenie - Lares w Geldern.
- Morderstwo - w Ishtar (nie pamiętam imienia).

Zdolności alchemiczne:
- Wyrób trucizn - alchemik w Ben Erai. Ale i tak nie działa. Bug.
- Zatrute ostrze - alchemik w Ben Erai.
- Wyrób zatrutych strzał - alchemik w Ben Erai. Albo działa albo nie. Nie pamiętam.

Zdolności kowalskie:
- Umiejętność zabugowana. Nie da się jej nauczyć.

Inne zdolności:
- Akrobatyka - Pavel w Silden (po wykonaniu dla niego zadania) oraz zbiegły niewolnik z Cape Dun (TYLKO, JEŚLI POMOŻESZ MU UCIEC).
- Wytrzymałość wilka - Pavel w Silden (po wykonaniu zadania) i druid Torn na północ od Trelis (też po wykonaniu zadania), Bogir (druid z Klanu Wilka).
- Odporność na osłabienie - Renwik w Geldern (po wykonaniu zadania).
- Odporność na trucizny - Peratur w Geldern.
- Odporność na gorąco - ten asasyn, który został wygnany z Bragi (po wykonaniu z nim zadania).
- Odporność na zimno - Nordmarczyk Lars w Silden (trzeba go wykupić z niewoli) oraz Bogir (druid z Klanu Wilka).

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group