Autor Wiadomość
Anti głupota
PostWysłany: Sob 14:46, 03 Lis 2007    Temat postu:

HA HA HA!!!
JA przeszedłem grę asasynem i tak w ogule to jestem fanem Gothica i niemoge patrzeć na to co tu pisze o Varancie
Po pierwsze:
Nikt tam niemówi o porażce Varantu z Rhobarem II (wygląda jakby wszyscy o tym zajściu zapomnieli)
Po drugie:
Nigdy żaden koczownik ani asasyn niewspomniał o przyłączaniu Varantu do Myrtany :PPPPPPPPPPPP
Gość
PostWysłany: Sob 23:02, 21 Lip 2007    Temat postu:

"a dzień dzisiejszy nie wiemy jak, ma wyglądać współpraca bezimiennego z zielonoskórymi, ale na pewno będzie to jedna z ciekawszych możliwości ukończenia gry."

No i po chuj kopiujesz coś, co nawet aktualne nie jest?
Bezimienny
PostWysłany: Pią 13:49, 20 Lip 2007    Temat postu: Gildie

Wiele osób zastanawia się, do jakich organizacji będzie można przyłączyć się w Gothic3. Na początku pragnę zaznaczyć, że według twórców w Gothic3, znane pojęcie gildii ma odejść w niepamięć. Tak jak w poprzednich częściach gry trzeba było przyłączyć się do jakiegoś ugrupowania na stałe, tak w G3 PB odchodzi od tego schematu. Gracz nie musi już wybierać, z jaką organizacją ma być związany. Powiązania te są teraz bardziej mobilne. Jeżeli dojdziemy do wniosku, że dana grupa nie spełnia naszych oczekiwań, możemy przejść do innej, o ile nie narobiliśmy sobie w niej śmiertelnych wrogów. Nowością ma być również możliwość przejścia gry, bez przynależności do jakiejkolwiek z grup. Teraz po kurtce postaram się przybliżyć te ugrupowania, do jakich będziemy mogli należeć w Gothic3.





Królewscy rebelianci- ludzie, którzy cały czas uznają władzę króla i którzy nie mogą pogodzić się z wygraną orków. Do końca nie wiadomo czy będą to zwykli chłopi czy też regularne odziały wojska, dowodzone przez królewskich paladynów. Jedno jest pewne rebelianci otwarcie będą dążyli do potyczek z orkami.



Łowcy orków- górale z królestwa Nordmaru. Zachartowni i twardzi wojownicy. Od wielu lat muszą bronić granice swego kraju przed najazdami orków. Są honorowymi ludźmi. Będą bronić ojczyzny do ostatniej kropli krwi.



Ludzie pustyni- Nomadzi zamieszkujący pustynne tereny Varantu. Ta grupa raczej będzie dążyć do odłączenia swego państwa od królestwa Myrtany. Właśnie w tym kraju dochodzi do buntu panów lennych. Należy pamiętać, że Varant został podbity przez wojska Rhobara I,I a mieszkańcy Varantu będą jeszcze długo pamiętać to wydarzenie.



Ludzie lasu (druidzi?)- Ta grupa przypomina doskonale wszystkim znany Obóz Bractwa z Gothic1. Ludzie Lasu zajmują się uprawa ziół, myślistwem oraz magią przemiany w zwierzęta. Być może wśród nich znajdziemy zapowiadany magów ziemi czy powietrza.



Skrytobójcy/Handlarze niewolników- gildia w skład której wchodzą wszelkiego rodzaju oprychy, złodzieje czy bandyci. Ugrupowanie to reprezentuje Myrtański półświatek przestępczy.



Najemnicy Lee- no właśnie, nasz generał powrócił na kontynent, aby dokonać zemsty na królu i na ludziach, którzy są odpowiedzialni za wtrącenie go do koloni karnej. Lee jak zwykle zgromadzi wokół siebie doskonale wyszkolonych wojowników, którzy dla pieniędzy będą wstanie wykonać każde zadanie. Znając Lee będzie wraz z swoimi chłopakami chronił wpływowych ludzi (Gothic 1 – Magowie Wody, Gothic 2 – Właściciel ziemski Onar) a przy okazji dokonywał tak długo oczekiwanej zemsty.



Orkowie- nowością w całej serii ma być możliwość przyłączenia się do orków. Na dzień dzisiejszy nie wiemy jak, ma wyglądać współpraca bezimiennego z zielonoskórymi, ale na pewno będzie to jedna z ciekawszych możliwości ukończenia gry.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group