Bezimienny |
Wysłany: Pią 13:49, 20 Lip 2007 Temat postu: Gildie |
|
Wiele osób zastanawia się, do jakich organizacji będzie można przyłączyć się w Gothic3. Na początku pragnę zaznaczyć, że według twórców w Gothic3, znane pojęcie gildii ma odejść w niepamięć. Tak jak w poprzednich częściach gry trzeba było przyłączyć się do jakiegoś ugrupowania na stałe, tak w G3 PB odchodzi od tego schematu. Gracz nie musi już wybierać, z jaką organizacją ma być związany. Powiązania te są teraz bardziej mobilne. Jeżeli dojdziemy do wniosku, że dana grupa nie spełnia naszych oczekiwań, możemy przejść do innej, o ile nie narobiliśmy sobie w niej śmiertelnych wrogów. Nowością ma być również możliwość przejścia gry, bez przynależności do jakiejkolwiek z grup. Teraz po kurtce postaram się przybliżyć te ugrupowania, do jakich będziemy mogli należeć w Gothic3.
Królewscy rebelianci- ludzie, którzy cały czas uznają władzę króla i którzy nie mogą pogodzić się z wygraną orków. Do końca nie wiadomo czy będą to zwykli chłopi czy też regularne odziały wojska, dowodzone przez królewskich paladynów. Jedno jest pewne rebelianci otwarcie będą dążyli do potyczek z orkami.
Łowcy orków- górale z królestwa Nordmaru. Zachartowni i twardzi wojownicy. Od wielu lat muszą bronić granice swego kraju przed najazdami orków. Są honorowymi ludźmi. Będą bronić ojczyzny do ostatniej kropli krwi.
Ludzie pustyni- Nomadzi zamieszkujący pustynne tereny Varantu. Ta grupa raczej będzie dążyć do odłączenia swego państwa od królestwa Myrtany. Właśnie w tym kraju dochodzi do buntu panów lennych. Należy pamiętać, że Varant został podbity przez wojska Rhobara I,I a mieszkańcy Varantu będą jeszcze długo pamiętać to wydarzenie.
Ludzie lasu (druidzi?)- Ta grupa przypomina doskonale wszystkim znany Obóz Bractwa z Gothic1. Ludzie Lasu zajmują się uprawa ziół, myślistwem oraz magią przemiany w zwierzęta. Być może wśród nich znajdziemy zapowiadany magów ziemi czy powietrza.
Skrytobójcy/Handlarze niewolników- gildia w skład której wchodzą wszelkiego rodzaju oprychy, złodzieje czy bandyci. Ugrupowanie to reprezentuje Myrtański półświatek przestępczy.
Najemnicy Lee- no właśnie, nasz generał powrócił na kontynent, aby dokonać zemsty na królu i na ludziach, którzy są odpowiedzialni za wtrącenie go do koloni karnej. Lee jak zwykle zgromadzi wokół siebie doskonale wyszkolonych wojowników, którzy dla pieniędzy będą wstanie wykonać każde zadanie. Znając Lee będzie wraz z swoimi chłopakami chronił wpływowych ludzi (Gothic 1 – Magowie Wody, Gothic 2 – Właściciel ziemski Onar) a przy okazji dokonywał tak długo oczekiwanej zemsty.
Orkowie- nowością w całej serii ma być możliwość przyłączenia się do orków. Na dzień dzisiejszy nie wiemy jak, ma wyglądać współpraca bezimiennego z zielonoskórymi, ale na pewno będzie to jedna z ciekawszych możliwości ukończenia gry. |
|