Dla fanów Gothica
Jesteś fanem kultowej gry Gothic ?Ta strona jest dla ciebie!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Dla fanów Gothica Strona Główna
->
Swiat
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Gothic 1
----------------
Problemy dotyczące przejścia gry
Problemy techniczne
Ale bańka !!!
Świat
Screeny
Info
Gothic:Mroczne Tajemnice
----------------
Ja się poddaje!
Problemy techniczne
Ale jaja!;)
Solucja !!
Info
Gothic 2
----------------
Jak to zrobić !?!?
Co jest z tą grą !?
Ale fajne !!
Świat
Screeny
Info
Gothic2:Noc Kruka
----------------
Jak to przejść !?!?
Pomoc Techniczna
Ale baza
Świat
Info
Gothic 3
----------------
Jak to przejść !!
Problemy techniczne
Ale jazda !
Swiat
Fotki
Informacja
Poza kolonią
----------------
Inne gry
Ciekawe filmy
Muza
Bazy
Humor
Linki
Skargi i zażalenia
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bezimienny
Wysłany: Pią 13:52, 20 Lip 2007
Temat postu: Zdolności i nauczyciele
Zdolności bojowe:
* Walka mieczem
* Biegły - Walka mieczem
* Mistrz - Walka mieczem
* Walka dwiema broniami
* Biegły - Walka dwiema broniami
* Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł)
* Walka wielkimi broniami
* Biegły - Walka wielkimi broniami
* Mistrz - Walka wielkimi broniami
* Strzelanie z kuszy
* Biegły - Strzelanie z kuszy
* Mistrz - Strzelanie z kuszy
* Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku
* Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa)
* Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara
* Posługiwanie się tarczą
* Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą
Zdolności łowieckie:
* Strzelanie z łuku
* Biegły - Strzelanie z łuku
* Mistrz - Strzelanie z łuku
* Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń)
* Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew)
* Skradanie: podkradanie się do zwierząt
* Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku)
* Zdejmowanie futer
* Skórowanie gadów
* Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd.
Starożytna wiedza (Magia):
* Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania
* Mag Wody: premia do Przemiany
* Mag Ognia: premia do Dominacji
* Druid: podwojony czas przemiany
* Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty
* Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie
* Walka laską
* Biegły - Walka laską
* Biegły - Walka laską
* Odchylanie czarów za pomocą laski
Kowalstwo:
* Górnictwo: podwójne wydobycie
* Wykuwanie zwykłych mieczy
* Wykuwanie mieczy z rudy
* Wykuwanie mieczy z czystej rudy
* Ulepszanie zbroi
Złodziejstwo:
* Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo
* Rzut przeciwnikiem
* Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców
* Wymówki (blef)
* Kradzież kieszonkowa
* Biegły - Kradzież kieszonkowa
* Mistrz - Kradzież kieszonkowa
* Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów
* Otwieranie zamków
* Biegły - Otwieranie zamków
* Mistrz - Otwieranie zamków
Alchemia:
* Przyrządzanie mikstur leczenia
* Przyrządzanie mikstur many
* Zatruwanie broni
* Tworzenie zatrutych strzał
* Tworzenie ognistych strzał
* Tworzenie wybuchowych strzał
* Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki
* Tworzenie mikstur przemian
Różne:
* Odporność na słabość
* Odporność na trucizny
* Odporność na gorąco/ogień
* Odporność na zimno
* Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem
* Akrobatyka
Zdolności bojowe:
- Paladyn - nauczy cię jej Rhobar po tym, jak obierzesz drogę Innosa.
- Regeneracja - Rhobar i Kan w zależności od obranej drogi.
- Mistrz dwóch ostrzy - Ugrasal w Ishtar.
- Duży oręż 3 - Hogar z Klanu Wilka (po pojedynku z nim), Ugolf z Klanu Młota (po wykonaniu jego zadania). Oraz jedna z osób w Klanie Ognia.
- Zabójca Orków - Hogar z Klanu Wilka (również po pojedynku) oraz Ugolf (po wykonaniu zadania).
Zdolności myśliwskie:
- Mistrz łucznictwa - jeden z buntowników w Nemorze i gość o imieniu Falk na wzgórzu nieopodal Silden.
- Łowca Orków - Chris (jest pomiędzy Ardeą i Vengardem).
Zdolności magiczne:
-Mroczny Mag - Tizgar w Bakaresh.
- Mag Wody - Saturas w Al Shedim obok Mora Sul.
- Regeneracja many - w świątyni w Bakaresh oraz mag Karypto w Vengardzie i Saturas.
-Szybka nauka - Saturas, mag Sebastian w Reddock i Dargoth w klasztorze Innosa.
- Walka kosturem 3 - Shakyot ( niedaleko Lago w obozie koczowników). Mniej więcej.
- Mag Ognia - zabugowana. Nie da się nauczyć. Mając kostur Maga Ognia nauczymy się tego automatycznie.
Zdolności złodziejskie:
- Arcytrudna kradzież kieszonkowa - Peer na farmie koło Trelis. Oraz prawdopodobnie Lares w Geldern.
- otwieranie arcytrudnych zamków - Lares w Geldern.
- Obalenie - Lares w Geldern.
- Morderstwo - w Ishtar (nie pamiętam imienia).
Zdolności alchemiczne:
- Wyrób trucizn - alchemik w Ben Erai. Ale i tak nie działa. Bug.
- Zatrute ostrze - alchemik w Ben Erai.
- Wyrób zatrutych strzał - alchemik w Ben Erai. Albo działa albo nie. Nie pamiętam.
Zdolności kowalskie:
- Umiejętność zabugowana. Nie da się jej nauczyć.
Inne zdolności:
- Akrobatyka - Pavel w Silden (po wykonaniu dla niego zadania) oraz zbiegły niewolnik z Cape Dun (TYLKO, JEŚLI POMOŻESZ MU UCIEC).
- Wytrzymałość wilka - Pavel w Silden (po wykonaniu zadania) i druid Torn na północ od Trelis (też po wykonaniu zadania), Bogir (druid z Klanu Wilka).
- Odporność na osłabienie - Renwik w Geldern (po wykonaniu zadania).
- Odporność na trucizny - Peratur w Geldern.
- Odporność na gorąco - ten asasyn, który został wygnany z Bragi (po wykonaniu z nim zadania).
- Odporność na zimno - Nordmarczyk Lars w Silden (trzeba go wykupić z niewoli) oraz Bogir (druid z Klanu Wilka).
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin